NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 23-27 d. Lukas su Katalonijos rinktine dalyvauja Ispanijos regionų čempionate.
*Balandžio 5 d. Eurolygoje "Fenerbahce" dvikova su "Anadolu Efes".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius: "Vaikinai iš koledžo neturi supratimo ką gali Dončičius"

2018-08-26
Šarūnas Jasikevičius kitą savaitę sugrįš į Liublianą, kurioje žaidė 1999/2000 metų sezone. Rugpjūčio 30 dieną Slovėnijoje susirinks būrys garsių Europos personų, kurie pagerbs karjerą baigusius Sanį Bečirovičių ir Boštjaną Nachbarą.


Slovėnijos žiniasklaidai kalbėjęs Kauno "Žalgirio" treneris sakė, kad su nekantrumu laukia šių rungtynių ir sugrįžimo į Liublianą:

"Žinoma, kad noriu sugrįžti į Slovėniją. Prisiminti nuostabias akimirkas ir pasimatyti su senais draugais. Dabar esu čia, bet kitą savaitę bus daug geresnė, kuomet atiduosime pagarbą šiems puikiems žaidėjams. Tikiu, kad praleisiu dar dvi nuostabias dienas."

Apie praėjusį sezoną su Kauno "Žalgiriu":
"Mes labai didžiuojamės tuo ką pasiekėme praeitą sezoną. Esame laimingi ir patenkinti, bet tai praeitis ir reikia žiūrėti į priekį. Tai jau baigta istorija ir nauji iššūkiai mums prieš akis."

Apie laikus Liublianoje ir Zmago Sagadiną:
"Man tai buvo labai svarbūs metai. Pirmasis sezonas Eurolygoje ir su Z.Sagadino pagalba aš padariau milžinišką žingsnį į priekį. Myliu šią šalį ir norėčiau matyti "Olimpija" žaidžiančią Eurolygoje, kad galėčiau dažniau čia sugrįžti. Komanda išgyvena sunkų periodą, bet aš tikiuosi jie sugrįš. Liubliana turi nuostabius sirgalius, dabar taip pat tobulą areną, viskas kaip turi būti."

"Treneris buvo griežtas ir reiklus, bet man kaip jaunam žaidėjui to ir reikėjo. Prisimenu, kad labai sunkiai dirbome. Jis man davė daug galimybių ir galimybę vadovauti komandai. Stengiausi kiek galima daugiau įsisavinti ir padariau didžiulę pažangą. Aš stūmiau save į priekį ir dariau viską ką galiu geriausio, nes žinojau kaip tai man svarbu."

Apie Jure Zdovcą:
"Jure buvo kitoks. Aš buvau toks pakankamai laukinis žaidėjas, o jis buvo protingas ir labai patyręs. Labai daug iš jo išmokau, o taip pat ir iš Slavko Kotniko. Jure buvo vienas mėgstamiausių mano komandos draugų. Jis visada padėdavo, šiek tiek nuramindavo, bet tuo pačiu metu ir drąsindavo, kad esu agresyvus žaidėjas."

"Prisimenu rungtynes Liublianoje (2005 metai), kai atvykau atiduoti pagarbos Zdovcui. Tai buvo puiku, turėjome gerą laiką ir už aikštelės ribų. Prisiminėme senus laikus, tai buvo ypatinga. Per metus mes nesimatome dažnai, todėl kai pasitaiko tokios akimirkos mes linksminamės, geriame alų. Būna tikrai gerą."

Apie Draženą Petrovičių:
"Aš daugiausiai žiūrėdavau Draženo metimus čia Liublianoje, nes Jure turėjo rungtynių vaizdo įrašus. Aš nuėjau pas jį ir pasiėmiau  visą pakuotę įrašų, kurias susidomėjęs namuose žiūrėdavau. Tada dar nebuvo Youtube ir panašių dalykų ir Jure šiuo dalyku man tikrai labai padėjo. Tai buvo įsimintina, nes žiūrėdavau nuostabaus žaidėjo įrašus.

Apie Draženo ir Luka Dončičiaus palyginimą:
"Draženą ir Luką būtų galima palyginti. Luka yra aukštesnis, Draženas buvo akivaizdžiai geresnis metikas. Jie yra iš skirtingų laikotarpių, tačiau abu turi panašių savybių ir panašiai talentingi. Bus įdomu pažiūrėti kaip seksis Dončičiaus karjera NBA."

Apie Dončičių:
"Manau, kad Luka turi viską ko reikia tapti geru krepšininku. Žinoma buvo daug žaidėjų, kurie taip pat viską turėjo, bet jiems nepasisekė. Tai kuo jis skiriasi nuo kitų - puikiai skaito žaidimą.

Apie Dončičiaus galimybes
"Niekas kitas negalėtų padaryti tų pačių dalykų Eurolygoje ką padarė Luka. Žinoma jam labai padėjo patirtis, nes šiame lygyje žaidė tris ar keturis metus. Tačiau šiems vaikinams nėra ko ir kalbėti apie tai ką jis gali. Aš žaidžiau koledže, Eurolygoje ir žinau, kad ši Eurolyga yra labai konkurencinga. Ir tai, kaip jaunas žaidėjas tokiame dideliame klube, tai padarė - nuostabu. Tai nėra silpna komanda, kurioje tu gauni visus kamuolius. Jis žaidė labai stiprios komandos sistemoje ir vedė ją į pergales. Tie vaikinai iš koledžo neturi supratimo ką kalba ir ką Luka gali padaryti."

0 comments:

Rašyti komentarą