NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Barselonoje pristatytas Jasikevičius: "Mano filosofija nesikeičia, esu tiesus su žaidėjais"

2020-07-06
Pirmadienio popietę Camp Nou stadiono "Auditorium 1899" salėje Šarūnas Jasikevičius buvo oficialiai pristatytas "FC Barcelona" komandos treneriu.

Lietuvis su Katalonijos komanda sudarė trijų metų kontraktą.

"Bandysime padaryti viską, kad sukurtume gerą ir laimintį krepšinį. Aš tikiu, kad galime sukurti gražų žaidimą. Turime aukšto lygio komandą ir turime prisitaikyti prie turimų krepšininkų, o vėliau priderintį jų savybes prie varžovų" - kalbėjo naujasis "Barca" treneris.

Apie galimą Pau Gasolio prisijungimą: "Jūs visi žinote kokią meilę aš jaučiu Pau - jis mano geras draugas. Manau, kad nesuklystume. Esame tokia etape, kai negalime daug dalykų pasakyti. Jeigu nėra nieko oficialaus, neverta kalbėti. Neverta komentuoti gandų".

Apie ankstesnius nesėkmingus bandymys sugrįžti: "Aš esu jaunas treneris ir dabar buvo tinkamas laikas žengtį šį žingsnį po septynerių metų praleistų "Žalgiryje".

Apie Pangoso pakeitimą į Calathesą: "Aš nieko negaliu patvirtinti, nes tai nėra oficialu. Pangosas dvejus metus buvo su manimi Kaune ir aš jį labai myliu".

Žinutė sirgaliams: "Padarysiu viską ką galiu geriausiai ir priversiu žaidėjus, tai daryti taip pat".

Skirtumai tarp Kauno ir Barselonos: "Mano filosofija nesikeičia, esu tiesus su žaidėjais. Tai mano darbo būdas. Jeigu buvote "Žalgirio" rungtynėse Kaune, tai žinote kas reikalaujama".

Eurolygos tikslai: "Barcoje" tu negali sakyti, kad vienas titulas yra svarbesnis už kitą".

Apie spaudimą: "Aš esu labai reiklus žmogus pats sau, o spaudimas turi kilti iš vidaus".

Apie ateitį NBA: "Aš ketinu čia būti ateinančius tris metus ir mes turime galvoti tik apie "FC Barcelona". O pirmiausia aš pats, nes tai jaudinantis iššūkis. Tolimiausias dalykas apie, kurį galvoju - kita treniruotė prieš kitas rungtynes. Tai būdas ugdyti kasdienio darbo įpročius, kuris mums duos sėkmę".

0 comments:

Rašyti komentarą