NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Linor Abargil savo kraupią gyvenimo istoriją atskleidė filme - "Drąsioji Mis Pasaulis"

2013-03-19
Šių metų vasario mėnesį Mis Pasaulis 1998-ieji Linor Abargil "Athena" filmų festivalyje pristatė savo kūrybos filmą - "Drąsioji Mis Pasaulis".

Tai įkvėpiantis pasakojimas apie buvusią "Mis Pasaulis" nugalėtoją, kuri likus dviem mėnesiams iki konkurso pradžios buvo išprievartauta Milane.

Tapdama gražiausia pasaulio mergina Linor suprato, kad tai turbūt buvo skirta likimo ir pradėjo socialinę veiklą kovodama prieš moterų prievartą.

Filme atskleidžiama ne tik asmeninė Linor istoriją, bet ir daugelio kitų merginų patyrusias prievartą. Filmo autorė ragina nukentėjusias netylėti ir kovoti už teisingumą.

Susitikimai su kitomis moterimis, kurios taip pat patyrė prievartą padėjo man suprasti kodėl po teismo pradėjau vengti viešumos. Norėjau privatumo ir negalėjau viešai užsiimti išprievartavimo klausimais. Bet tuo pačiu metu žinojau kad ne be priežasties tai nutiko. Manyje vis augo jausmas, kad šie dalykai dar nėra išspręsti. Pradėjau tikėti, kad išprievartavimas ir Mis Pasaulis karūną yra dalis mano likimo. Jaučiuosi priversta pasidalinti savo gyvenimo istorija bei atskleisti skaudžią moterų padėtį visame Pasaulyje.

Skaičiai rodo, kad net 80 proc. visų išprievartavimo atvejų nėra deklaruojami. Pagrindinė to priežastis - maža artimųjų ir draugų parama. Žinau iš savo patirties kaip tokie žmonės gali būti atstumti. Artimiausi draugai elgiasi kitaip, kai tuo metu tau jų pagalbos reikia labiausiai. Daugelyje pasaulio šalių teisė nėra prievartos aukų pusėje.

Filmas yra paremtas mano asmenine istorija, bet taip pat ir kitų moterų iš viso pasaulio kurios patyrė prievartą. Aš turėjau visišką paramą iš šeimos po to, kai buvau išprievartauta. Žinau, kad man labai pasisekė, nes dažnai šeima nusigręžia. Filme stengiausi atskleisti kaip aš kovojau su patirta trauma bei stengiausi drąsinti visas nukentėjusias moteris netylėti!

Manau, kad Mis Pasaulis titulas turi socialinės veiklos atsakomybę. Aš norėčiau savo karūnai suteikti prasmingą reikšmę. Tikiuosi pasiekti pokyčių moterų politikos, ekonomikos, pramogų ir kultūros srytise didinant informuotumą ir skatinti pakeisti teisės aktus. Bendradarbiauju su viso pasaulio organizacijomis kurios susijosios su žaginimu ir lytine prievarta. Mano filmo tikslas didinti informuotumą ir sukurti reikšmingų pokyčių visame pasaulyje dėl moterų išprievartavimų.

Linor,

2006 metais Linor Abargil ištekėjo už Šarūno Jasikevičiaus, tačiau po poros metų išsiskyrė. 2010-ųjų vasarą Linor ištekėjo dar kartą, o jos išrinktuoju tapo Oranas Halfonas.

0 comments:

Rašyti komentarą