NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius: " Darau viską, kad komanda tobulėtu ir laimėtu"

2015-01-30
 Šarūnas Jasikevičius šįvakar "Palau Blaugrana" arenoje stos į kovą prieš savo buvusią komandą. Keturis metus Barselonoje praleidęs lietuvis oficialiai klubo svetainei sakė: "Mano namai yra Kaune, Tel Avive, Atėnuose..., o ypač Barselonoje. Žinoma esu truputi klajoklis".

Krepšininkui šis vakaras bus ypatingas, tačiau ne toks kaip esant žaidėjui: "Prieš dvi savaites buvau Atėnuose, o dabar Barselonoje, viskas taip greitai vyksta. Tai bus ypatingas įvykis, tačiau ne toks ypatingas kaip būnant krepšininku. Kuomet esi žaidėjas būna daug sunkiau".

Š.Jasikevičius pažymėjo, kad Katalonai jį visada šiltai priima: "Aš visada vertinu kaip mane priima, tačiau dabar svarbu sutelkti dėmesį į darbą ir padėti komandai".

Trenerio kostiumą šį sezoną apsivilkęs legendinis Lietuvos krepšininkas teigė, kad vską daro tik dėl komandos: "Stengiuosi padėti žaidėjams kaip ir įprastai, nedarau nieko kitaip nei būnant žaidėju. Jei matau kažką kas man nepatinka - pasakau, o jei patinka taip pat. Darau viską, kad komanda tobulėtu ir laimėtu" - kalbėjo "Žalgirio" treneris Š.Jasikevičius

0 comments:

Rašyti komentarą