NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius: "Mokausi įgyvendinti savo krepšinio filosofiją"

2015-10-06
Kauno "Žalgirio" treneris Šarūnas Jasikevičius pirmadienį bendravo su graikijos radijumi sport-fm.

Buvęs krepšininkas pasidalino mintimis apie "Žalgirio" komplektaciją, prisiminė laiką praleistą Atėnų "Panathinaikos" komandoje, karjerą NBA lygoje, bei kitus dalykus.

- Kokia dabar situacija Kauno "Žalgiryje"?
- "Žalgiryje" viskas gerai. Ruošiamės naujam sezonui ir jau spėjome sužaisti dvi oficialias rungtynes Lietuvos krepšinio lygoje. Su nekantrumu laukiu už 10 dienų prasidėsiančios Eurolygos.

- Krepšinio lyga Lietuvoje labai primena Graikijos, kur dominuoja dvi komandos.
Kiekvienais metais lyga tobulėja ir komandos tampa stipresnės. Tačiau tiesa, kad lygoje yra du favoritai.

- Ar šių metų sudėtis geresnė, nei praėjusio sezono?
- Komandą paliko keletas gerų žaidėjų, kurie ypatingai buvo svarbūs sunkiomis akimirkomis (J.Andersonas ir A.Milaknis), tačiau ekipą papildė taip pat geri krepšininkai. Manau, kad šiais metais turime ryškesnį suolelį su 10-12 žaidėjų, o tai bus ypač svarbu įsibėgėjus sezonui. Nereikia daug dėmesio kreipti į sudėti, tiesiog sunkiai dirbi ir vėliau pamatai ką gali pasiekti.

- Tarp naujokų yra graikas Ianas Vougioukas, kuris teigė, kad į Kauną atvyko dėl Jūsų.
- Skaičiau, bet manau, kad tai melas. Esu laimingas, kad Ianas mane taip vertina. Džiaugiamės turėdami jį čia. I.Vougioukas yra kitokio stiliaus vidurio puolėjas, nei R.Javtokas, kuris stipresnis gynyboje. Jis tikrai bus labai naudingas komandai su savo didele patirtimi.

- Koks yra treneris Gintaras Krapikas?
- Jis geras treneris turintis daug kantrybės, o su žaidėjais stengiasi visada būti atviras. Man patinka dirbti kartu ir džiaugiuosi kad suteikia šią galimybę. Galiu iš labai arti stebėti, kurios įdėjos pasiteisina, o kurios ne. Ateityje man tai bus labai naudinga.

- Kada ketinate pradėti vyriausiojo trenerio darbą?
- Gal už penkių metų, negali žinoti. Būnant įžaidėju ir dirbant šalia daugelio gerų trenerių tu ruošiesi ateičiai. Šiuo metu bandau išmokti kaip galėčiau įgyvendinti savo krepšinio filosofiją.

- "Panathinaikos" sirgaliai vis dar negali pamiršti Jūsų ir tai ką padarėte dėl komandos. Pernai kai čia atvykoje jie skandavo Jums.
- Tai buvo neįtikėtina. Nuo pirmos akimirkos kai čia atvykau iki dabar jie man rodo didžiulę pagarbą apie kurią net negalėjau pagalvoti. Graikai yra pašėlę! Daugybę kartų jie man parodė daugiau meilės, nei žmonės mano šalyje. Myliu "Panathinaikos" ir visada mylėsiu. Ten praleidau geriausius savo karjeros metus ir sutikau gerų draugų. Seksiu Pao žaidimą ir šiais metais, bei linkiu nieko kito kaip tik geriausio!

- Kokie tavo du geriausi momentai su "Panathinaikos" komanda?
- Pirmasis žinoma tai 2009-aisiais metais Berlyne iškovotas Eurolygos titulas. Sekantis būtų draugystė kurią užmezgiau su D.Diamantidžiu, M.Batiste, D.Nicholu, A.Fotsiu, Ž.Obradovičiumi, D.Itoudžiu. Tai man tiek pat svarbu, kiek ir titulai.

- Ar jau stebėjote "Panathinaikos" rungtynes šiais metais?
- Žiūrėjau rungtynes prieš CSKA. Jie nusipelnė laimėti, tačiau ne viskas taip paprasta. Jie žaidė Maskvoje, o tai ne tas pats kaip Atėnuose.

- Kokia tavo nuomonė apie šių metų "Panathinaikos"?
- Jie subūrė labai stiprią komandą. N.Calathesas sugrįžta, kuris nuims dalį atsakomybės nuo D.Diamantidžio pečių. Treneris A.Djordjevičius - vienas geriausių Europoje. Pao šiais metais vėl bus stipri komanda, bei sugrįš ten kur privalo - į Europos krepšinio viršūnę.

- Už trijų dienų Pirėjuje įvyks mačas tarp "Panathinaikos" ir "Olympiacos".
- Labai laukiu šio mačo! Tai bus labai sunkios rungtynės nepaisant sezono pradžios. Esu tikras, kad "Olympiacos" ekipa ir vėl bus stipri. Per paskutinius kelerius metus jie įgavo nugalėtojų mentalitetą, o tai svarbu norint būti viršūnėje. "Olympiacos" labai daug priklauso nuo V.Spanoulio, kaip "Panathinaikos" nuo D.Diamantidžio. Tai bus dar vienas beprotiškas sezonas.

- Prakalbus apie "Olympiacos" prisiminiau Jūsų fantastišką pasirodimą prieš juos atstovaujant Liublianos "Union Olimpija" ekipai.
- Tai vienos iš mano geriausių rungtynių. Džiaugiuosi, kad tai nutiko lemiamų atkrintamųjų varžybų metu. Mano jaunoje karjeroje, tai buvo vienos iš svarbiausių rungtynių. Labai didžiuojuosi šiuo pasirodymu.

- Ar manai, kad karjera Merilendo universitete labai prisidėjo prie tavo neįtikėtinos karjeros?
- Nemanau, koledže turėjau daug sunkumų. Tai buvo labai keistas laikotarpis mano karjeroje. Europos komandose dirbama kur kas geriau nei JAV universitetuose. Kitą vertus tai buvo gera patirtis mano gyvenime, bet žiūrint iš krepšinio pusės - geriau žaisti Europoje.

- Mes manome, kad NBA lygoje galėjai pasirodyti geriau, kas buvo negerai?
- Viskas buvo gerai NBA lygoje. Padariau tai ką ir norėjau. Atėjau į NBA po trijų iš eilės Eurolygos čempionų titulų ir visi manė, kad čia taip pat dominuosiu. Aš žinojau savo galimybes. Norėjau žaisti daugiau, tačiau tai nebuvo nusivilimas kaip kai kurie mano. Prieš atvykdamas žinojau, kad nebūsiu pagrindiniu žaidėju, bandžiau rinktis komandą, kuri galėtu kautis dėl čempionų titulo. Buvau nusiteikęs užimti atsarginio žaidėjo rolę.

- Autobiografinėje knygoje perskaitėme, kad teikiate pirmenybę M.Johnsonui, o ne M.Jordanui, kodėl?
- Nėra viskas taip. Aš tiesiog manau, kad esu panašesnis į Magic'ą, negu Michael'ą. Jordanas šoka labai aukštai, o aš net centimetro negaliu, todėl privalau stebinti kitais dalykais kaip "no look" perdavimais ar panašiai. Jeigu norėčiau bent truputi lygintis su M.Jordanu, tai atrodyčiau kvailai.

- Studijų laikais žaidėte prieš Steve'ą Nashą, kuris tarsi esate Jūs?
- Iš tikro, tačiau šiose rungtynėse žaidžiau mažai. Tiesą pasakius niekada netikėjau, kad S.Nashas bus toks nuostabus. Jis atrodė tarsi geras žaidėjas, tačiau ne daugiau. Tai kas nutiko vėliau tiesiog neįtikėtina. Jis visą savo potencialią išpildė su kaupu. Tai vienas iš žaidėjų, kurį stebėdamas tikrai mėgaujuosi.

- Diamantidis ar Spanoulis?
- Be abėjo Diamantidis. Manau, kad jis gali nulemti žaidimą daugiau nei Spanoulis, be to jis žaidžia už "Panathinaikos".

- Ką gali pasakyti apie Željko Obradovičių?
- Tai geriausias treneris su kuriuo kada nors esu dirbęs. Labai džiaugiuosi, kad mano santykiai su juo keičiasi iš trenerio į draugo. Dabar mes kalbamės, juokaujame, einame išgerti alaus.

- Kur geriau gyventi Atėnuose ar Kaune?
- Žmonės čia Kaune mane "nužudys" jei atsakysiu.

0 comments:

Rašyti komentarą