NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius norėtu likti "Panathinaikos" ekipoje jei joje liks Obradovičius

2012-05-15
Šarūnas Jasikevičius Graikijos žiniasklaidai prabilo, kad planuoja dar bent 2 metus profesionaliai žaisti krepšinį. Įžaidėjas taip pat prisipažino, kad norėtų likti "Panathinaikos" komandoje, bet norėtu, kad ten liktu ir Željko Obradovičius.


-Kiek laiko dar planuoji žaisti krepšinį?
-Galbūt dar 2 metus. Vis dar nežinau ar norėčiau dirbti treneriu. Dabar esu "Panathinaikos" žaidėjas ir tikrai norėčiau likti čia jei ir Željko Obradovičius liks. Man yra labai svarbu dirbti su treneriu, kurį vienas kitą galime gerai suprasti. Norėčiau sužinoti ką treneris galvoją apie savo ateitį, tačiau ne visada gyvenimas yra nuostabus.

-Apie savo karjeros kelio pasirinkimą:
-Dėl visų savo sprendimų esu patenkintas išskyrus Indiana "Pacers" komandą, tai buvo blogas pasirinkimas. Kalbant apie Europą, tai visi mano sprendimai buvo geri ir jaučiuosi labai laimingas.

-Šeimos įtaka:
-Tai buvo gera įtaka, nes abu mano tėvai buvo sportininkai. Iki 5-6 metų kol pradėjau sportuoti mano mama visada mane pasiimdavo į sporto salę. Dabar mano žmona namuose ir rūpinasi mūsų vaikais.

0 comments:

Rašyti komentarą