NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Gegužės 13 d. Turkijos lygos reguliariojo sezono pabaiga.
*Gegužės 24-26 d. Eurolygos finalo ketvertas Berlyne.

Š.Jasikevičius: "Atvykęs radau puikiai treniruotą komandą"

2023-12-16
Šarūnas Jasikevičius po pergalingo debiuto "Fenerbahce" ekipoje kalbėjo, kad atvykęs rado puikiai treniruotą komandą, tačiau jokių pokyčių nespėjo įgyvendinti per labai trumpą laiką.

Treneris taip pat užsiminė apie laukiančią dvikovą su "Žalgiriu", bei teigė, kad dabar reikės įjungti išlikimo rėžimą ir stengtis susiburti į vieningą komandą:

"Aš asmeniškai norėčiau padėkoti sirgaliams ir klubui už labai šiltą sutikimą. Kalbant apie rungtynes, tai žaidėme su gera energija. Turėjome puikią pirmąją pusę, susikurdavome metimus, o atkovotų kamuolių skaičius tikrai stulbinantis. Mes įveikėme finalo ketverto komandą, o dabar po truputi reikia įvesti naujus dalykus ir idėjas. Esame labai patyrusi komanda, kuri buvo labai gerai treniruota prieš man ateinant čia. Žingsnis po žingsnio turime judėti į priekį."

Apie artėjančią dvikovą su "Žalgiriu": "Pirmiausia, tai nėra sekančios rungtynės, turime susikoncentruoti Turkijos lygai ir išnaudoti šias rungtynes, kad būtume geresni. Tai yra sekančios rungtynes, kurioms privalome pasiruošti, stengtis įvesti idėjas ir tai mums labai svarbios rungtynės. "Žalgiris" yra atkrintamųjų varžybų komanda su puikiu charakteriu ir prieš juos visada sunku žaisti."

Apie žaidėjų tobulėjimą: "Iš šios sudėties esu dirbęs tik su trimis žaidėjais, todėl sunku pasakyti. Vakar turėjau tik vieną labai neilgą treniruotę. Turi dirbti su šiais žaidėjais ir išgyventi karus. Mano darbas stengtis visus padaryti geresniais. Nesistengsiu susikoncentruoti ties kažkuo vienu, esame komanda ir visi yra be galo svarbūs. Tai parodėme šiandien, kai kiekvienas žaidėjas pelnė taškus, o sezonas ilgas ir visi bus svarbūs."

Apie pokyčius komandoje: "Aš esu pasimetęs, net nežinau ar esu Azijoje ar Europoje, tai 24 valandų beprotybė. Nulis ką aš galiu padaryti per parą laiko. Kaip sakiau atvykau į komandą, kuri buvo puikiai treniruota. Aš nieko daug negaliu pakeisti, aišku turiu savo dalykus. Daviau jiems minimalią informaciją, nes kol kas nieko nežinau apie puolimą ar gynybą. Tiesiog daviau paprasčiausius dalykus ir bandėme laimėti rungtynes ir esame laimingi, kad laimėjome.

Šiąnakt pažiūrėsime vaizdo įrašą kaip atrodėme, nes video yra svarbiausias dalykas ir video niekada nemeluoja. Nebus įtakos ilgą laiką, dabar turime įjungti išlikimo rėžimą ir lėtai po truputi įvesti savo idėjas. Turime daug patyrusių žaidėjų, jie matė visokius treniravimus - puolimo, gynybos ir gali puikiai prisitaikyti. Turime susiburti kaip komanda, bet tai užtruks."

Apie pokalbį su Željko: "Taip, kalbėjomės telefonu prieš rungtynes, tačiau niekada nepasakosiu apie ką." - kalbėjo Š.Jasikevičius.

0 comments:

Rašyti komentarą