NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Šaro mintys po rungtynių su "Panionios"

2010-04-11
Iš kart po rungtynių Šarūnas Jasikevičius nuskubėjo namo, kad pamatytu savo mėgstamos komandos "Barselonos" rungtynes prieš Madrido "Real", kurių baigtį jis prognozavo 3:1. Šaras: "Prieš rungtynes aš nervinausi ir galvojau jeigu aš sužaisiu prastai aš turėsiu vėl visą savaitę pasiruošti kitoms rungtynėms. Tai, kad nėra kito pasirinkimo. Tai nuobodu vien tik treniruotės, bet tai yra realybė. Dabar aš jaučiuosi geriau, nei prieš tai ir po kurio laiko aš jausiuos dar geriau."

0 comments:

Rašyti komentarą