NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius norėtu grįžti į Barseloną

2011-07-07
Lietuvis Šarūnas Jasikevičius, kuris kadaise (2000-2003 m.) žaidė Barselonos ekipoje prasitarė, kad norėtu vėl žaisti komandoje su kuria pirma kartą iškovojo Eurolygos titulą. Įžaidėjas taip pat mano, kad klubo sirgaliai jį pasitiktu su išskėstomis rankomis rašo marca.com

Šarūnas Jasikevičius trumpam sugrįžo į Barseloną, tačiau nežaisti, o jo garbei buvo pristatytas vienas iš naujosios Eurolygos būstinės kambarių. Be lietuvio šventėje dalyvavo Želimiras Obradovičius, bei dar vienas buvęs Katalonų ekipos žaidėjas serbas Dejanas Bodiroga.

Lietuvis vis dar laisvasis agentas ir ieškosi naujos komandos. "Aš nežinau kur pasisuks mano ateitis. Aš vis dar esu laisvasis agentas, tad pamatysim ar rasiu gerą komandą kitam sezonui" sakė keturis kartus Eurolygos čempionas.

"Aš žinau, kad sirgaliai mane čia pasitiktu su išskėstomis rankomis, tačiau atrodo vadovai to nenori" juokdamasis kalbėjo Šaras. "Aš ilgą laiką bandžiau čia sugrįžti, o čia visada smagu sugrįžti kur jautiesi kaip namuose tačiau tai tema apie kurią nereikėtu kalbėti."

Vienintelis Eurolygos žaidėjas tapęs Eurolygos čempionu su trimis skirtingomis komandomis, taip pat apžvelgė dviejų stipriausių Ispanijos ekipų galimybes kitame sezone: "Komandos dar nesudarytos "Real" kol kas pasirašė sutartį tik su nauju treneriu, kuris be abejo ateis su savo norimais žaidėjas. Barca taip pat dar turi pasirašyti keletą sutarčių su naujais žaidėjais".

0 comments:

Rašyti komentarą