NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Š.Jasikevičius: "Tai vienas skaudžiausių pralaimėjimų mano karjeroje"

2013-05-18
Šarūnas Jasikevičius po Eurolygos finalo ketverto Londone prisipažino, kad Barselonos pralaimėjimas pusfinalyje "Real" ekipai buvo vienas skaudžiausių jo karjeroje. Lietuvis neslepė, kad Katalonai net ir traumų išretinti turėjo galimybę laimėti Eurolygą.

"Kai pasibaigė Eurolygos Top 16 etapas galvojau, kad turime puikią galimybę laimėti turnyrą. Komanda prisitaikė prie pasikeitusios situacijos, kurias lėmė patirtos traumos ir viskas klostėsi gerai. Net ir be Nathano Jawai ir Pete'o Mickealo mes turėjome galimybę laimėti.

Mes buvome nubausti varžovų dėl keletos smulkių detalių - keletas kvailų pražangų, nepataikyti metimai mums labai pakenkė. Turėjome pergalę savo rankose, tai vienas skaudžiausių pralaimėjimų mano karjeroje".

Š.Jasikevičius pranešė, kad šią vasarą Europos krepšinio čempionate Slovėnijoje nedalyvaus, tačiau krepšininkos karjeros dar nebaigia: "Aš žaisiu krepšinį dar bent vieną sezoną. Kiekvienas nori laimingai pabaigti karjerą, bet nevisada tai pavyksta padaryti. Jeigu dar kažkas gero liko mano kaip krepšininko karjeroje aš neabejotinai, tai pasiimsiu, bet dabar nenoriu apie tai kalbėti".

0 comments:

Rašyti komentarą