NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Šarūnas Jasikevičius: "Visada sakiau, kad esu iš Barselonos"

2012-07-26
Šarūnas Jasikevičius trečiadienį oficialiai pasirašė vienerių metų kontraktą su Barselonos komanda. Lietuvis neslėpė džiaugsmo surgįžęs į Kataloniją, bei minėjo, kad kausis dėl kiekvienos pergalės. Lietuvis taip pat džiaugėsi, kad pagaliau galės kiekvieną savaitę mėgautis futbolu.

"Esu labai laimingas sugrįžęs į Barseloną. Visada sakiau, kad norėčiau čia sugrįžti ir kai tik atsirado galimybė, aš nedvejojau. Buvo ir ankščiau galimybių grįžti į Barseloną, tačiau dėl tam tikrų priežasčių, tai neįvyko. Bet Barselona ir be manęs puikiai žaisdavo.

Man visada būna sunku, kai grįžtu žaisti į Palau. Tie kurie mane pažįsta žino, kaip aš jaučiuosi. Be to klubas visada žinojo mano meilę Barselonai.

Visada sakiau, kad aš esu iš Barselonos. Tie trys metai kuriuos praleidau čia buvo nuostabūs ir būsiu amžinai dėkingas.

Dabar pagaliau galėsiu mėgautis futbolu kiekvieną savaitę. Esu fanas ir įsigysiu sezoninį abonementą į Camp Nou areną, kadangi pastaruosius kelis metus to negalėjau padaryti.

Darysiu viską ką lieps Xavi Pascualis, manau, kad mums tikrai gerai seksis. Būsime vieninga komanda ir kausimės dėl kiekvienos pergalės".

0 comments:

Rašyti komentarą