NAUJIENOS/Svarbiausi įvykiai
SARUNAS13LT pasiekiamas Instagram tinkle: www.instagram.com/sarunas13lt
*Gruodžio 14 d. Šaras oficialiai tapo "Fenerbahce" komandos treneriu.
*Kovo 20 d. Į Stambulą atvyksta "Barca".
*Balandžio 12 d. Pirėjuje Eurolygos reguliariojo sezono pabaiga.

Šaras: jei reikės, visa šeima vyks su manimi

2010-09-26
Šaras ir Anna
Keletą dienų prieš dukros gimimą, Šarūnas Jasikevičius asmeniškai paneigė Lietuvos žiniasklaidoje ir Lietuvos ryte paskelbtas naujienas, apie tai, kad jis taip myli Panathinaikos, kad galėtų ten žaisti ir už sriubos lėkštę. Įdomu, kad beveik visi Graikijos žiniasklaidos pranešimai apie Šarą remiasi Lietuvos "žiniasklaidos" naujienomis, kurios remiasi „Graikijos žiniasklaida”, tuo tarpu tikroji graikų žiniasklaida iki šiol nesirėmė ta jų šalies žiniasklaida, kurią sugeba surasti tik lietuviški portalai.

Pateikiame Šaro interviu dalį:

"Kai man paskambino dėl šios infomacijos, aš panaršiau internete, tada paskambinau į Lietuvą ir paklausiau, kokiais šaltiniais remiasi ta jų informacija. Man atsakė, kad „patikimais šaltiniais Panathinaikos aplinkoje”. Tai ką aš tau dar galiu pasakyti, mano drauge. Ta tariama informacija galėjo būti tik vasaros pradžioje, o dabar jau rugsėjis. Man nuoširdžiai gaila rimtų skaitytojų, kurie jau 3 mėnesius priversti skaityti tą patį per tą patį.

Noriu vieną kartą patikslinti: Taip, Panathinaikos būtų idealus variantas, bet kadangi jie nepareiškė noro, aš nesiruošiu laukti ištisus metus. Dėl mano noro žūtbūt likti Graikijoje tiesa yra tokia. Taip, aš norėjau likti Graikijoje iki dukters gimimo. Kai gims dukra ir bus geras pasiūlymas, mes vyksime su visa šeima".

Manau, kad jei liksiu be komandos sezono pradžioje, bus tik geriau. Suprantu, kad aš nebeesu amžiaus ribose, kurios leidžia gauti brangų kontraktą. Manau, kad bus dar 2-3 metai gero krepšinio, tikiu, kad šiemet būsiu geresnis nei pernai.

Šaras kalbėjo ir apie UEFA Čempionų lygos mačą tarp jo mėgstamos Barcelonos ir Panathinaikos. „Kai graikai įmušė pirmą įvartį, prognozavau, kad rezultatas bus 4:1 ar 5:1 Barcos naudai. Stebėjau rungtynes su draugais. Manau, kad tai buvo vienos geriausių Barcelonos rungtynių per paskutinius porą metų. Kamuolys vaikščiojo netgi gražiau nei Playstation”, - kalbėjo senas katalonų fanas. 


šaltinis: sportalas.com

0 comments:

Rašyti komentarą